MY ACCOUNT
MY ACCOUNT
CHANGE YOUR PASSWORD
Please enter your email address to reset your password. You will receive an email shortly. Should an issue occur, please contact our Client Services at +33482537616
Veelgestelde vragen - FAQ BE

Veelgestelde vragen


Mijn Verycook account


Wat is mijn Verycook account?

Op elk moment kunt u in uw account:

  • de status van uw bestelling, de voorbereiding van de verzending bekijken
  • uw bestelling en levering volgen
  • uw facturen raadplegen
  • toegang krijgen tot alle vereiste informatie voor het gebruik van al uw Verycook producten
  • al onze tips ontdekken
  • contact opnemen met de after sales service

Hoe kan ik mijn vrienden sponsoren?

Om je vrienden te sponsoren, dient hij/zij tijdens de creatie van zijn/haar account uw gegevens in te voeren bij de ruimte voor de vrienden-voor-vrienden actie. Uw vriend krijgt €30 aan shopping tegoed voor de Verycook webshop en u ontvangt €50.

Het aantal vriendenacties is onbeperkt en uw vouchers zijn cumulatief.

Betaalmethoden


Wat zijn de verschillende betaalmethoden?

Wij bieden vier verschillende betalingsmogelijkheden aan die 100% veilig zijn:

  • Creditcard
  • Bankoverschrijving
  • PayPal
  • ING Home'Bank

Zijn mijn gegevens volledig beschermd wanneer ik met mijn creditcard betaal?

Ja, wij werken samen met onze partner Crédit Agricole, die u 100% veilig online betalen garandeert. Uw bankgegevens worden volledig gecodeerd en beveiligd wat betekent dat ze nooit op het internet worden verspreid. Wij slaan uw bankgegevens ook niet op. We vragen dus bij iedere nieuwe bestelling weer om uw bankgegevens.


Is het mogelijk om een bestelling per telefoon te plaatsen?

Ja natuurlijk, uw bestelling kan online of per telefoon worden geplaatst via 085-8881153. Het Verycook team staat altijd voor u klaar!

Bestelling/bezorging


Hoe kan ik bestellen?

  • Via onze website, 24/7.

U kunt uw eigen account creëren op onze website om vervolgens uw bestelling te plaatsen.

  • Per telefoon via 085-8881153 (Bellen tegen lokaal tarief).

Een medewerker zal u te woord staan van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur voor:

- Advies over de keuze van uw product.

- Informatie over de beschikbaarheid van de producten.

- Meer informatie over verzending en betalingswijze.

- passer votre commande en direct en toute tranquillité

  • De plaatsing van uw online bestelling.
  • Terugzending van de bestelling.

U kunt ons ook een verzoek sturen voor het ontvangen van de productbrochure. Hierbij wordt een bestelbon meegeleverd en kunt u bestellen zonder internet.


Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U kunt uw bestelling volgen via uw account op www.verycook.be. U krijgt bij uw bestelling een volgnummer om de locatie van uw product in realtime te volgen.


Hoeveel zijn de in rekening gebrachte verzendkosten?

Wij maken gebruik van de diensten van GLS, onze logistieke partner. De verzendkosten zijn geheel gratis!.


Wat is mijn leveringsdatum?

odra uw bestelling compleet is, zult u uw pakket binnen 3-4 werkdagen ontvangen op het opgegeven adres of op het ontvangstpunt naar keuze. Mocht u een dag naar voorkeur hebben, gelieve dit als reactie achter te laten bij de plaatsing van uw bestelling.


Wat als mijn pakket bezorgd wordt als ik niet thuis ben?

Nadat uw bestelling is geplaatst, bedraagt de levertijd 3-4 werkdagen.

Wanneer u afwezig bent op het moment van levering, zal uw pakket:

- Afgegeven worden bij een postkantoor, of buurman/vrouw

of

- De leverancier zal contact met u opnemen om een nieuwe afleverdatum af te spreken.

Wanneer het product niet op voorraad is, zal dit vermeld worden bij de productbeschrijving.

Garantie fabrikant


Wat houdt de 'niet tevreden, geld terug' garantie in?

Verycook biedt een geld terug garantie van 30 dagen (vanaf de datum van ontvangst van uw pakket) om uw producten terug te keren als u niet tevreden bent.

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent na ontvangst en eerste gebruik van het product, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op het telefoonnummer 085-8881153 (tegen lokaal tarief) of een mail sturen naar [email protected] wanneer u wenst uw product terug te sturen.

Wees ervan bewust dat de kosten voor het terugsturen voor uw rekening zijn. De terugbetaling van uw bestelling zal binnen 48 uur plaats vinden na ontvangst van het geretourneerde pakket.


Wat houdt de garantie in en hoe lang is deze geldig?

De gehele plancha is inbegrepen in de garantie en de garantie is 5 jaar geldig. Er zijn geen extra kosten verbonden aan de vervanging van onderdelen.

Deze garantie geldt niet voor defecten of storingen als gevolg van een ongeluk, misbruik, verkeerd gebruik, onderhoud of verkeerd onderhoud, niet-naleving van de normale onderhoudsinstructies of schade veroorzaakt door de aanwezigheid van insecten op de kachelpijp. De garantie geldt niet voor schade of schade veroorzaakt door extreme weersomstandigheden zoals hagel, orkanen, aardbevingen of tornado's of verkleuring als gevolg van directe of indirecte blootstelling (in de atmosfeer) aan chemicaliën.


Waar worden de plancha's geproduceerd?

Onze plancha's zijn ontworpen in Frankrijk en worden geproduceerd en geassembleerd in Europa.


Hoe kan ik Verycook bereiken bij een garantieprobleem?

Alle serviceverzoeken met betrekking tot de garantie worden direct behandeld door onze klantenservice. U kunt contact opnemen met onze klantenservice via: 085-8881153 of op het e-mail adres: [email protected]. U kunt ook naar uw eigen profiel gaan op de website om uw verzoek te plaatsen.

After sales service


Wat kan ik doen als mijn pakket beschadigd is?

Wanneer uw pakket beschadigd of gebroken is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 085-8881153 of per mail naar: [email protected]. Uw probleem zal dan zo spoedig mogelijk worden opgelost.


Wat als mijn product niet werkt nadat ik het een paar keer gebruikt hebt?

Ten eerste kunt u de Verycook gebruiksaanwijzing raadplegen en de instructies volgen mocht het probleem hierin staan aangegeven. Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u contact opnemen per telefoon met onze after sales service via 085-8881153 of per mail naar [email protected]